sex, droger och kalaspuffar.

Chuck Klosterman - vilken stjärna. Therese tvingade mig att läsa Killing yourself to live under skoltiden, jag älskar boken. jag införskaffade Sex, droger och kalaspuffar av samma författare på bokrean i februari, den är nu påbörjad och redan efter är kapitel skrattar jag högt inombords. Thank you T.

Jag har gjort två tappra försök att flyga mina drakar också, men de har störtat, hårt och skoningslöst. Jag måste tänka om när det gäller drakar. Jag är nämligen fast besluten om att det ska flyga runt massor med färgglada monster på himlen.

Jag såg för övrigt 2012, bara klychor rakt i genom, den var näst intill outhärdlig, så tråkig och så förutsägbar. Dem kommer krocka med mount everest, jajjemän det är skrivet i sten, jordens kvarlevor kommer utrotas vid mount everst. Självklart inte, det finns förstås en hjälte med i dramat som räddar kvarlevorna i sista hundradels sekunden. Värdelös, anyway.

Kalaspuffar kommer att bli mitt nästa inköp.
Adjö


Kommentarer
Postat av: Linn

Älskar att du bloggar. Fortsätt med det ;D

2010-04-25 @ 18:30:56
Postat av: Therese

Jag är så stolt över dig honey! Dock tycker jag att "Killing yourself to live" är bättre än "Sex, droger och Kalaspuffar". Men den är ju helt klart läsvärd! :D Det är iaf en sån författare jag vill bli. Verkligen.



Jag taggar f.ö festival. Och sommar. Snart kommer jag heem!

2010-04-28 @ 00:52:16
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: trace

men va? hur kan man ge upp flyga drake? den finaste boken som finns.

2010-04-28 @ 14:26:24
URL: http://dramaticplans.blogg.se/
Postat av: maria

Therese: jag tycker nog också killing yourself to live är bättre, jag förstår delvis var du hämtar inspiration från när du skriver.



Tracy: Jag ger inte upp, jag tänker bara om, måste bygga starkare drakar. För övrig så gråter jag nästa bara av tanken på boken.

2010-05-02 @ 20:30:56
Postat av: Frutto

Ibland är det skönt med en massa klyschor så att man slipper tänka själv. Såg 2012 jag oxå, förutsägbar och halvbra animeringar. Inte så bra alltså men en ok film tilsammans med familjen.

2010-07-25 @ 19:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0