brevväxling.

Att blogga är inget jag kan göra ofta hat jag upptäkt, jag vet inte hur många gånger jag öppnat ett nytt inlägg för att skriva något, men kommer på efter ett ord att jag inte har något att skriva. ANYHOW.

En av mina bästa vänner har bosatt sig på Gotland för studiernas skull, innan hon åkte tvingades hon i princip att lova att skicka brev. Ni läser rätt - handskrivna brev på brevpapper helst och ännu hellre doftar gott. Mail är för enkelt, right? I dag när jag när jag öppnade postlådan såg jag ett brev till mig, jag vände på brevet och ser att avsändaren är från just Gotland. Härligt! Jag älskar att få brev. Jag läste och skrattade, läste igen och skrattade ännu mer. Awesome! Jag ska svara, jag lovar!

Idag har jag varit hemma och hjälpt min far att städa, inte sådan där vanlig städning utan riktigt grov städning i vår före detta ladugård. Möbler har flyttast hit och dit, lådor fulla med grejer har jag lyft och släpat, rivit en hästbox, burit mer grejer, fyllt en släpvagn med skräp m.m. Jag är nöjd med dagens insats, hann även med mitt eget rum.

Första tortyrpasset efter sommaren har jag också avklarat nu ikväll, 90 minuter kondition och styrka med peppande musik, men ack så bra det känns efteråt. Jag motiverar mig alltid med avslappningen som avslutar passet.

Räkningarna är betalda.

Nästa onsdag ska tågandet genom Europa ta fart, can´t wait!!!

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0