saturday night.

För alla som inte förstått att jag och Cecilia kör vår 20-årsfest på lördag så skriver jag det än en gång. På lördag satsar vi på fest, alla inbjudna och de som känner att de bör närvara tycker jag ska göra det också.
Skattjakten kommer inte vara värd att missa. På eftermidddagen runt 3-4tiden tänder vi grillen, då är det bara att droppa in när ni vill och slänga dit en köttbit eller vad ni helst önskar grilla, tillbehör bjuder vi på.
Välkomna

Jag sitter på jobbet och har just svept i mig morgonteét och bläddrat igenom dagens ÖP, nu kan dagen till ära få ta fart. Jag har ägnat massor med tid de senaste dagarna framför det moderna internet som invarderade världen under nittiotalet, det är så smart. Allt man söker finns på internet, ett sökord och flera tusen sökresultat.

Anyway, jag har suttit och läst på inför det kommande valet och dessutom kommit fram till att jag måste förtidsrösta. Var förtidsröstar man i Östersund? Det lär förmodligen stå på internet, men om någon vet så är jag tacksam för svar. Det jag inte kommit fram till är vad jag ska rösta på, eller jag vet i alla fall vilket block men parti blev svårare och personer i landsting och kommun blev ännu svårare.

Jag har också nyttjat internet för att leta och läsa om olika utbildningar som kan vara alternativ för framtiden, jag känner att det måste funderas över. Nästa höst är planen för att börja plugga men var och exakt vad är osäkert.

Internet har även givit mig information om visum, jag måste ansöka om visum om jag ska åka till Australien i november och det finns ett helt hav med visum kan jag meddela. Det som står närmast tror jag är "Work and travel visa" men det känns också lite onödigt att söka det nu då det bara är tillåtet att få en gång i livet. Jag ska läsa på mer angående det, kanske finns något ännu lämpligare.

Nu återgår jag till internet. Adjö

Kommentarer
Postat av: M.

HAHA. Helt sjukt att man bara kan söka det en gång i livet? g a l e t

2010-08-11 @ 23:47:33
URL: http://meast.blogg.se/
Postat av: Maria

jag vet, det är ganska störande.

2010-08-12 @ 12:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0