tillbaka efter helgens bravader.

Min och Cizsis 20-årsfest är härmed avklarad nu inväntas bara 20-årsdagarna! Jag tackar alla som kom och hade kul!
Det var en del städning under söndagen, men det var värt det, jag hade ju en del hjälp.

Nu är det ny vecka som mest kommer bestå av jobb, jag går snart av mitt 15-timmarspass, ledig imorgon och torsdag sen är det jobb som gäller från morgon till sen kväll. Tur är att jag har ett kul jobb! Inte riktigt ledig i morgon kom jag på, ska ju till Ås och fotografera på en förskola, kan bli kul.


I dag fyller min far pension, självklart kommer han inte pensionera sig än, det skulle aldrig gå, jag menar rastlösheten har gått i arv. I alla fall så har jag och mina syskon leverat en sten som födelsedagspresent. Den hämtade vi i skogen och lindade rött sidenband runt. Vilket perfekt paket tänker du nu?
Han hade sett den stenen i våras och sa vid ett svagt ögonblick att den skulle ligga fint hemma på gården och precis hemma på gården ligger den nu.

Adjö nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0