raseriutbrott

De som känner mig lite bättre vet att jag i bland kan tappa humöret och bli fruktansvärt rasande och frustrerad på ca en sekund. Detta inträffade för ca 40 min sen. Var glad att ni inte närvarade. Kom hem, skulle ta min färdigpackade väska och gå till gymmet. Jag kollade för säkerthetsskull att gymkortet låg i plånboken vilket det alltid gör. Såklart inte! Det är borta, tio minuter till passet börjar. Jag börjar riva hallen, blir rödare i ansiktet slänger allt i min väg. Detta var nu först för att jag inte hann med passet halvtre och tänkte därför ta halvfyra.

Jag insåg att det blev för sent efter fem minuters letande och rivande, blir mer frustrerad och fattar inte hur det kan ha försvunnit. Helvete. Jag måste vänta en timme till och köpa ett nytt kort som jag inte vet vad det kostar.
Jag gav upp letandet utan resultat.

Skänk en slant till Haiti. Nog för att jag är snål men någonstans går gränsen, särskilt en lönevecka. Jag känner mig nu stolt och behöver inte ha dåligt samvete över det. 200 kronor fattigare.


Kommentarer
Postat av: trace

mariiia, blogga mer.

2010-02-07 @ 20:56:46
URL: http://dramaticplans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0