slutdestination

De har anlänt nu, de står på skohyllan och ser snygga ut. En dag sent. Jag blev lite orolig igår för att de inte kommit, jag ringde och frågade efter kollinummer. Min vän Maja spårade dem, de hade stannat på posten i Ånge (såklart). Idag låg avin på dörrmattan när jag kom hem, jag nästan sprang till Statoil och hämtade ut det väntade paketet.

Jag pratar förstås om skorna. Härmed kan den historien få ett slut.

Tänkte också passa på att be om ett råd t.ex. från Oraklet?
Ett bröllop då min bror ska gifta sig kommer att äga rum om inte allt för många dagar.
Bröllopspresent känns ganska lämpligt att tänka på och ännu mer lämpligt att köpa ganska snart.
Vad? Vad Oraklet?

Nu kanske ni tror att det kan vara vilken kökspryl som helst, men självklart är det inte så. Det ska vara något annat, som jag givetvis inte listat ut ännu. En upplevelse kanske?

Adjö


Kommentarer
Postat av: oraklet

hmmm, tricky. En upplevelse slår ju faktiskt allt. BUNGY-JUMP?

2010-02-02 @ 07:50:28
URL: http://dramaticplans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0