06.42

God Morgon, vilken strålande dag detta kan bli! Klockan är alltså 06.42, jag infinner mig på mitt jobb och väntar på att första barnet ska anlända. Jag behöver frukost. Magen gör snart uppror!

Storsjöyrans första kväll har passerat, det blev ett kort besök där även för mig i gårkväll, Miss Li och The Ark var de jag såg mest av. Även lite av Europe vilket var aningen lamt kan jag tycka, men det var kul att se dem, I guess...

Gosh, I´m bored, jag borde kanske gå på upptäcksfärd eller gå barfota i morgondaggen eller leta reda på en försvunnen undulat, vad vet jag, vad vet jag.

Idag ska tågluffandet i princip bli betalt, eller reskortet i alla fall, det är inte så länge kvar ändå och efter det är det Australien som gäller. Jag kommer snart avlida av längtan att komma härifrån, eller jag menar jag kommer självklart inte avlida inte än på minst 70 år. Men för att ställa alla frågetecken till rätta så är längtan ENORM!

Adjö då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0