nagelbanden har tydligen en funktion.

Nu har de sista festivalbekterierna lämnat min kropp, hoppas jag. Jag fick en infektion genom nagelbandet på tummen, förmodligen var det från Arvika. Efter tre dagars uppsvullenhet och ganska orörlig tumme åkte jag till hälsocentralen. Läkaren bedövade skoningslöst och tog fram saxen, hon klippte upp nageln och pressade ur det som gjorde så ont, varet. Jag näst intill grät, kved något i alla fall.
Jag har lärt mig att jag inte ska slita bort nagelbanden längre...

I helgen blir det krogstråket för hela slanten, ska bli riktigt kul att gå ut och umgås med vänner och bekanta, kanske stöter vi på ett dressyrlag i år, eller ska vi gissa på ett kärt återseende med tenniskillarna från förra året.

Glöm inte 14:e Augusti!

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0