Dag 3

Jisses bara tredje dagen, känns som jag varit här i veckor, gjort så mycket de sista dagarna och så många nya intryck och nya människor och ALLT! Har det super i alla fall.

Igår var det ett litet "card party" här hos familjen, typ tupperwareparty fast med kort. En tjej som ritar och målar på små kort. SUPERNICE! Fanns mycket fint. en del lite aborigininspirerat. Kommer nog köpa några senare.

Efter card partyt åkte vi till ett samhälle ca 20 minuter bort, till en klubb. Dansade och hade kul, har träffat flera av Elins vänner här, SUPERNICE!

Har inte tagit så mycket bilder än, men det kommer, tänkte faktiskt ta mig en liten promenad nu när Elin jobbar, kolla runt lite och så. Sedan blir det nog stranden en stund och kanske en shoppingtur till ett annat samhälle. SUPERNICE!

Daniel har väldigt spontant bestämt sig för att åka hit också!!! Kan det bli bättre! Så vi kommer vara här omkring  Gerringong fram till jul, sen blir det nog lite rundresande norrut och så. Han kommer redan den 12:e, Crazy! Jag ska försöka göra upp en liten plan innan dess och just det en budget. Vill gärna jobba också, men samtidigt så känns det skönt att bara chilla runt. Jag ska planera mina utgifter lite. Jag får se med andra ord hur detta blir!

DET LÖSER SIG, ni känner igen det eller?


Kommentarer
Postat av: M.

ÅÅH VAD MYS! :) Skulle vara sjuuukt kul att åka dit, om man nu haft pengar.

2010-11-26 @ 14:01:05
URL: http://meast.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0