Update

Jag har köpt en ny kamera, ännu en pentax. En pentax K7. Jag älskar den! Jag längtar till den lediga helgen så jag kan ge mig ut och fotografera lite. Just det, skulle byta däck i helgen också...

Jag är så less på Sverige, jag har långt i från rest klart. Alltså jag gillar Sverige och jag gillar Östersund och jag älskar Dvärsätt, jag gillar människorna här, jag älskar min familj och mina nära. Men allt detta kommer ju finnas kvar, eller hur? Jag kan inte sluta längta efter nästa resa, nästa äventyr, alla nya människor och allt. Förhoppningsvis är det inte så länge kvar.

Jag har tagit ett steg i Majas fotspår, jag har besökt cdon.com och beställt några skivor och böcker, förhoppningsvis anländer de i brevlådan i morgon. Apropå böcker så har jag börjat läsa Dan Brown-böckerna, börjat med gåtornas palats, inte överväldigad ännu men spänningen stiger för varje kapitel. Jag har blivit helt besatt av att alltid ha en bok att läsa, jisses, det låter inte som jag, men jag måste ha något att läsa. It´s the new me! Så skönt att glida in i en annan värld.
Ingen bok jag läst och förmodligen kommer läsa kommer att slå Harry Potter, de är så fantastiska!
En kul grej: När en nära vän skulle flytta till Gotland så köpte jag och några andra vänner en "Mina vänner"-bok, en sådan man hade när man var liten där det stod saker om vännerna som t.ex. ögonfärg, längd, favoritmat och självklart favoritbok. När vi alla hade skrivit i den här boken vi hade köpt så hade alla skrivit Harry Potter på favoritbok, kan det bli bättre?

Adjö

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja, man kan ju inte annat än älska de böckerna. Vad hAR du beställt nu då :O? Jag kan ju låna... ;)

2010-10-13 @ 21:47:59
Postat av: terezu

We are suchs nerds.

2010-10-15 @ 21:33:46
URL: http://terezu.se
Postat av: Louise

Naw älskar den boken :') - 'Mina vänner' boken alltså, har inte läst Harry Potter.. ^^

2010-10-21 @ 18:40:46
URL: http://frankigor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0