vintertid

Jag undrar hur många som skriver i sina bloggar om vintertiden som startar idag? Jag tänker var en av dem.
Även detta år hade jag helt glömt bort detta fenomen om att klockan ska vridas tillbaka en timme, jag klev därmed upp en timme tidigare imorse och åkte självklart till jobbet en timme för tidigt. Daniel ringde mig på vägen och berättade detta, jag vände och åkte hem igen, väntade 45 minuter och begav mig än en gång mot arbetet där jag fortfarande befinner mig. 

DoubleV and DoubleV - Working Weekend.

Den 22:a November lämnar jag Sverige på obestämd framtid, min destination kommer att vara Australien till att börja med, med ett stopp på några timmar i Peking.
Nya Zealand, Bali och Filippinerna ska jag även hinna med på denna resa. Jag har ett Working Travelvisum som gäller i Australien så jag ska försöka hitta jobb och arbeta för levebrödet.

Det är bara tre veckor dit, känns sjuuukt. Kommer träffa min vän Elin där och det kommer bli AMAZING!!!

Adjö då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0