Split Croatia

Befinnor oss i Split, sodra Kroatien, det ar varmt och skont. Vi kommer agna dagarna har pa stranden tror jag, blir skont. Har varit i Venedig ocksa, haftig stad, dock regnigt tva av dagarna, massor med turister och dyrt i affarerna.

Anyhow, Split! Bor pa ett kind of B&B med tre skoldpaddor i tradgarden och en vakthund som skaller sa fort grinden oppnas, Linn kan kanna sig saker eftersom hon gar och oroar sig for att bli kidnappad...saklart.
Sitter i Vardagsrummet, dricker Ol och har det gott, joinar med en trevlig grabb fran Sverige.

Min mobil funkar inte langre, abonnemanget har blivit avslutat pa grund av min egen klantighet...saklart. Tar itu med det nar jag kommer hem. Vill ni nagot, hor av er till Linn mobil.

Klarblatt vatten och langgrundt som fan, sandstrand, sol!
Vi at middag pa ett stalle och betalde var for sig, men det fattade inte servitrisen och trodde att det som var over var till dricks, vi sa till. Pinsamt for henne. HOHO.

Nu ska vi ata notter och dricka Ol ur 1,5 liters petflaska. Relativt billigt har ocksa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0