update

Jag är på min arbetsplats, vilket nog inte förvånar någon eftersom det är i princip bara då jag sitter vid datorn numera. Igår kom min väska från Australien, underbart, det första jag möttes av var min Sombrerohatt med australienflagga som jag fick i julklapp - minnen! Jag har ägnat den mesta av min lediga tid sista veckan till att renovera mitt rum och riva ur vårt kök. Rummet är snart klart!
Igår åkte jag till soptippen för att tömma en släpvagn full med skräp, jag kom inte ens halvvägs förrän bilen stannade mitt i vägen. Slut på bränsle. Pinsamt - Ja! Men jag skyller på min käre far som inte sett till att det finns bensin i bilen som jag ska åka till tippen med. 
Höjdounkten denna vecka var när jag och två vänner tog cyklarna och åkte på picknick till Rödösundet i strålande sol, låg på stranden och hade det fantastiskt bra!
I alla fall, jag blev faster för tredje gången i går till en liten tjej! Mysigt.
Adjö då

Kommentarer
Postat av: Linn

Nice att du skriver ;D

2011-05-14 @ 12:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0